Subject: Pöördumine dr Siim Simmo
From: "Riina Koit" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 10:02:59 +0300

Tere Liivi

Palun registreeri DELTA-s ja suuna TTO-le (kas Kaja-Liis Pall, tema tegeles 
dr Simmo tegevusloa dokumentidega).

Tänan!

Lugupidamisega

Riina Koit

vaneminspektor (tervishoid)

Põhja regionaalosakond

+372 59821748

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 13. juuni 2024 17:08
Adressaat: Riina Koit <[email-masked]>
Teema: Re: Paikvaatluse protokollid DR Simmo Kirurgia OÜ

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

tere

Mul on selline küsimus, et taotlust esitades oli riigilõiv 145€ ja nüüd tuli 
uus riigilõivu teade, 435€. Kas see viimane on siis taotluse saamise eest?

Ma olen vist selle 145€ maksnud. Kas Te saate ka kontrollida maksmist?

Ette tänades

Siim Simmo